Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/57442
Title: Формирование контент-стратегии в системе онлайн продвижения
Other Titles: Formation of content strategies in online promotion system
Authors: Борисова, Людмила Михайловна
Селевич, Татьяна Семеновна
Keywords: электронные ресурсы; content; content strategy; online promotion; strategy development process; контент; онлайн-продвижение; контент-стратегии
Issue Date: 2019
Citation: Борисова Л. М. Формирование контент-стратегии в системе онлайн продвижения / Л. М. Борисова, Т. С. Селевич // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов VI Международной конференции, 14-19 октября 2019 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2019. — [616-621].
Abstract: The article describes the process of developing a content strategy in an online promotion system. Strategic approaches are considered, their main distinctive characteristics are given. The most relevant content strategy methodologies are presented. The key points of the content strategy development stages are described.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/57442
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File SizeFormat 
conference_tpu-2019-C24_p616-621.pdf348,56 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.