Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64691
Title: | Критерии для построения личного бренда: роль образовательного фактора |
Other Titles: | Criteria to build a personal brand: the role of educational factor |
Authors: | Ардашкин, Игорь Борисович Халдеева, Марина Александровна |
Keywords: | бренды; идентичность; образовательная практика; личный бренд; саморазвитие |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Томский политехнический университет |
Citation: | Ардашкин И. Б. Критерии для построения личного бренда: роль образовательного фактора / И. Б. Ардашкин, М. А. Халдеева // Современные технологии, экономика и образование : сборник материалов II Всероссийской научно-методической конференции, г. Томск, 2-4 сентября 2020 г. — Томск : Изд-во ТПУ, 2020. — [С. 187-188]. |
Abstract: | Despite the fact that many researchers study the concept of a personal brand, there is very little empirical literature on the study of parameters of a personal brand. Moreover, there are also few national educational practices on this issue. The authors put forward the idea that the elements of an authentic brand are the same for everyone, but individual personal brand is unique. In addition, the authors state that the national education system pays insufficient attention to this issue in the era of digitalization. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64691 |
Appears in Collections: | Материалы конференций |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conference_tpu-2020-C128_p187-188.pdf | 230,8 kB | Adobe PDF | View/Open |
This item is licensed under a Creative Commons License