Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/71811
Title: Digital-стратегия продвижения сети кофеен-кондитерских «BABA ROMA» в г. Томске
Authors: Хижнякова, Дарья Максимовна
metadata.dc.contributor.advisor: Селевич, Татьяна Семеновна
Keywords: digital-стратегия; интернет-продвижение; SMM-продвижение; контент; influencer-маркетинг; контекстная реклама; продвижение; digital strategy; internet promotion; SMM promotion; content; influencer marketing; contextual advertising; promotion
Issue Date: 2022
Citation: Хижнякова Д. М. Digital-стратегия продвижения сети кофеен-кондитерских «BABA ROMA» в г. Томске : магистерская диссертация / Д. М. Хижнякова ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Школа инженерного предпринимательства (ШИП), Школа инженерного предпринимательства (ШИП) ; науч. рук. Т. С. Селевич. — Томск, 2022.
Abstract: Разработка, реализация и оценка эффективности digital-стратегии продвижения сети кофеен-кондитерских "BABA ROMA" в г. Томске. В результате исследования проведен анализ конкурентов, анализ целевой аудитории; проведена диагностика представления компании в цифровой среде; разработана стратегия продвижения; описаны все этапы digital-стратегии продвижения; приведены результаты эффективности разработанной стратегии.
Development, implementation and evaluation of the effectiveness of a digital strategy for promoting the chain of coffee shops "BABA ROMA" in TomskAs a result of the research, an analysis of competitors, an analysis of the target audience was carried out; diagnostics of the company's representation in the digital environment was carried out; a promotion strategy was developed; all stages of the digital promotion strategy were described; the results of the effectiveness of the developed strategy were presented.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/71811
Appears in Collections:Магистерские диссертации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPU1369724.pdf3,78 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.