Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46143
Title: Роль адаптивных ролевых обучающих игр в образовании
Other Titles: The role of adaptive role training games in education
Authors: Хайров, А. В.
Keywords: электронные ресурсы; адаптивные процессы; обучающие системы; игры; платформы; информационные технологии; электронное обучение
Issue Date: 2017
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Хайров А. В. Роль адаптивных ролевых обучающих игр в образовании / А. В. Хайров // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов IV Международной научной конференции, 5-8 декабря 2017 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2017. — Ч. 1. — [С. 322-324].
Abstract: At present, the paradigm of education in Russia is completely changing. More and more attention is paid to information technologies in the educational process at different levels. The use of educational games in education has a special role. Increasingly popular were the use of adaptive learning role-playing games, which aim to teach the child the necessary skills in a completely new form for him.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46143
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2017-C24_V1_p322-324.pdf381,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.