Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46225
Title: Блогерство как способ обеспечения лояльности клиентов фирмы
Authors: Зельман, В. И.
Былкова, Т. В.
Keywords: электронные ресурсы; блоги; социальные сети; блогосфера; Интернет; глобальные сети
Issue Date: 2017
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Зельман В. И. Блогерство как способ обеспечения лояльности клиентов фирмы / В. И. Зельман, Т. В. Былкова // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов IV Международной научной конференции, 5-8 декабря 2017 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2017. — Ч. 1. — [С. 168-173].
Abstract: The article describes the main economic instruments of bloggers contributing to the promotion of goods and services and assessing the economic benefits of bloggers. The basic steps of blogista in Russia. The characteristic of the blogger's activities. The formation of the income of the blogger. Identification of the main economic instruments of bloggers to promote goods and services and assessing the economic benefits of bloggers.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/46225
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2017-C24_V1_p168-173.pdf381,41 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.