Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/48188
Title: Разработка маркетинговой стратегии НИИ «Кардиологии»
Authors: Чиняева, Эльмира Фуадовна
metadata.dc.contributor.advisor: Селевич, Татьяна Семеновна
Keywords: маркетинг; стратегия; маркетинговая стратегия; конкуренты; потребители; marketing; strategy; marketing strategy; competitors; consumers
Issue Date: 2018
Citation: Чиняева Э. Ф. Разработка маркетинговой стратегии НИИ «Кардиологии» : магистерская диссертация / Э. Ф. Чиняева ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Школа инженерного предпринимательства (ШИП), Отделение социально-гуманитарных наук (ОСГН) ; науч. рук. Т. С. Селевич. — Томск, 2018.
Abstract: Разработка маркетинговой стратегии для предприятия сферы услуг на основе рыночных исследований
Development of a marketing strategy for a service enterprise based on market research
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/48188
Appears in Collections:Магистерские диссертации

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPU556374.pdf3,59 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.