Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15296
Название: | A Coursebook in a Trilingual Classroom: To Use or not to Use |
Авторы: | Yastrebova, Larisa Chesnokova, Irina Anatolievna |
Ключевые слова: | английский язык; иностранные языки |
Дата публикации: | 2015 |
Издатель: | Elsevier |
Библиографическое описание: | Yastrebova L. A Coursebook in a Trilingual Classroom: To Use or not to Use / L. Yastrebova, I. A. Chesnokova // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI : XVth International Conference, 9-11 November, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 173-176]. |
Аннотация: | Coursebook use has proved to be a controversial issue in methodology. In this paper we refer to different writing on this subject, and take the argument a step further. As the way out, we look at an aspect of teaching English as a foreign language (EFL) that sooner or later every teacher comes up against – a need to write his/her materials. As our research has shown, this becomes of major importance in a trilingual classroom. Here, we also refer to some of the theoretical positions underlying third language acquisition (TLA). |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15296 |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
j.sbspro.2015.10.048.pdf | 268,29 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.