Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15296
Название: A Coursebook in a Trilingual Classroom: To Use or not to Use
Авторы: Yastrebova, Larisa
Chesnokova, Irina Anatolievna
Ключевые слова: английский язык; иностранные языки
Дата публикации: 2015
Издатель: Elsevier
Библиографическое описание: Yastrebova L. A Coursebook in a Trilingual Classroom: To Use or not to Use / L. Yastrebova, I. A. Chesnokova // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI : XVth International Conference, 9-11 November, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 173-176].
Аннотация: Coursebook use has proved to be a controversial issue in methodology. In this paper we refer to different writing on this subject, and take the argument a step further. As the way out, we look at an aspect of teaching English as a foreign language (EFL) that sooner or later every teacher comes up against – a need to write his/her materials. As our research has shown, this becomes of major importance in a trilingual classroom. Here, we also refer to some of the theoretical positions underlying third language acquisition (TLA).
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15296
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
j.sbspro.2015.10.048.pdf268,29 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.