Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18602
Title: Показатели эффективности организационных систем
Authors: Морев, К. С.
Keywords: эффективность; организационные системы; информационные системы; программные комплексы; показатели
Issue Date: 2014
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Морев К. С. Показатели эффективности организационных систем / К. С. Морев // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов Международной конференции с международным участием , 29 апреля - 2 мая 2014 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — Ч. 2. — [С. 107-108].
Abstract: Key performance indicators (KPIs) are ways to periodically assess the performances of organizations, business units, and their division, departments and employees. Accordingly, KPIs are most commonly defined in a way that is understandable, meaningful, and measurable. In practice, overseeing key performance indicators can prove expensive or difficult for organizations. Some indicators may be impossible to quantify. Accordingly, choosing the right KPIs relies upon a good understanding of what is important to the organization.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18602
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File SizeFormat 
conference_tpu-2014-C24-V2-044.pdf112,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.