Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21764
Title: Political advertising during the election campaign
Other Titles: Политическая реклама в период избирательной кампании
Authors: Yurev, N. B.
Юрьев, Н. Б.
Keywords: political advertising; election campaign; promotion; public relations; communications
Issue Date: 2013
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Yurev N. B. Political advertising during the election campaign / N. B. Yurev ; sci. adv. Yu. A. Zeremskaya // Journal of Economics and Social Sciences. — 2013. — № 3. — [2 p.].
Abstract: In article investigates special aspects of creation and functioning of political advertising during the election campaign. It presents the structure of political advertising, its differences from commercial advertising and the basic rules using it.
В статье представлены основные аспекты функционирования и создания политической рекламы в период избирательной кампании. Представлена структура политической рекламы, ее отличия от коммерческой рекламы, и основные правила ее использования.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21764
ISSN: 2312-2978
Appears in Collections:Journal of Economics and Social Sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
jess-5-52.pdf168,14 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.