Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21772
Title: Guerrilla marketing as form of innovetive approach in marketing activities
Other Titles: Партизанский маркетинг, как форма инновационного подхода в маркетинговой деятельности
Authors: Sinyaeva, M. A.
Синяева, М. А.
Keywords: electronic resource; Guerrilla and relationship marketing; marketing communications: ATL and BTL; flash mob and graffiti
Issue Date: 2013
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Sinyaeva M. A. Guerrilla marketing as form of innovetive approach in marketing activities / M. A. Sinyaeva ; lang. adv. O. V. Anikina ;sci. adv. E. S. Kiseleva // Journal of Economics and Social Sciences. — 2013. — № 3. — [3 p.].
Abstract: The article investigates the new approaches of marketing process. It gives definition to guerrilla marketing and considers its different methods, some evaluation problems are defined.
В статье исследованы новые подходы к процессу маркетинга. В ней дано определение партизанского маркетинга и рассмотрены его различные методы, определены некоторые проблемы оценки результатов.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21772
ISSN: 2312-2978
Appears in Collections:Journal of Economics and Social Sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
jess-5-47.pdf176,88 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.