Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/26684
Title: Разработка интегрированной системы маркетинговых коммуникаций предприятия
Authors: Кошкарева, Алена Ивановна
metadata.dc.contributor.advisor: Грахова, Елена Александровна
Keywords: маркетинг; коммуникации; интегрированный; товар; эффективность; marketing; communications; integrated; produkt; efficiency
Issue Date: 2016
Citation: Кошкарева А. И. Разработка интегрированной системы маркетинговых коммуникаций предприятия : дипломный проект / А. И. Кошкарева ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ), Кафедра менеджмента (МЕН) ; науч. рук. Е. А. Грахова. — Томск, 2016.
Abstract: Выпускная квалификационная работа содержит 117 страницы, 9 рисунков, 19 таблиц, 43 использованных источников, 3 приложения. Ключевые слова: МАРКЕТИНГ, КОММУНИКАЦИИ, ИНТЕГРИРОВАННЫЙ, ПРЕДПРИЯТИЕ, ТОВАР, ЭФФЕКТИВНОСТЬ, ЦЕНА, ИЗДЕРЖКИ, РЕСУРСЫ Целью дипломной работы является исследование теоретико-методологических аспектов интегрированной системы маркетинговых коммуникаций и на его основании разработка направлений развития компании в разрезе концепции интегрированного маркетинга и коммуникаций. Объектом дипломной работы являются маркетинговые коммуникации ООО «Будурчи». Предмет работы - методы формирования и управления интегрированными маркетинговыми коммуникациями для моделирования поведения потребителей предприятия. Дипломная работа состоит из введения, трех глав, заключения, и библиографи
Final qualifying work contains 117 pages, 9 figures, 19 tables, 43 sources used, 3 applications. Keywords: marketing, communications, integrate, companies, products, efficiency, cost, costs, resources The aim of the thesis is to study the theoretical and methodological aspects of the integrated system of marketing communications, and on this basis the development of the company in the context of an integrated marketing and communications concepts. The object of the thesis is marketing communication company "Budurchi". Work Item - methods of formation and management of integrated marketing communications to simulate the behavior of the enterprise customers. Thesis consists of an introduction, three chapters, conclusion and bibliography. In the first part of the work is considered an integrated system of marketing and communications at the company. In the second part of the thesis assesses the tools of integrated marketing communications. In the third part of an assessment of marketing communications at the company LLC "Budurchi" It is proved that for a successful and effective campaign requires fine tuning effects, broadcast advertisements targeted audience that's interested in obtaining this information. And most customizable advertising contact to date, allows you to make it online.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/26684
Appears in Collections:Выпускные квалификационные работы (ВКР)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPU179225.pdf1,8 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.