Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33657
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Prochorets (Prokhorets), Elena Konstantinowna | en |
dc.contributor.author | Plekhanova, Marina Viktorovna | en |
dc.contributor.author | Scherbinina, Nina | en |
dc.date.accessioned | 2016-11-21T04:50:46Z | - |
dc.date.available | 2016-11-21T04:50:46Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Prochorets (Prokhorets) E. K. Instructional Design of Foreign Language Blended Courses / E. K. Prochorets (Prokhorets), M. V. Plekhanova, N. G. Scherbinina // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015) : International Conference, 9-11 June 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 161-169]. | en |
dc.identifier.uri | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33657 | - |
dc.description.abstract | The article deals with different models of virtual environment integration in the educational process, including those in the National Research Tomsk Polytechnic University. The paper focuses on the motivational reflective model of electronic course design for foreign language teaching purposes. The authors describe the specifics of the five stages / structural elements of the model, evaluate evidence from experimental research, and offer a time-plan for foreign language five-stages-courses in blended learning. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Elsevier | en |
dc.relation.ispartof | Procedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015). — Amsterdam, 2015. | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | дизайн | ru |
dc.subject | иностранные языки | ru |
dc.subject | виртуальная среда | ru |
dc.subject | образовательные процессы | ru |
dc.subject | смешанное обучение | ru |
dc.title | Instructional Design of Foreign Language Blended Courses | en |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferencePaper | en |
dcterms.audience | Researches | en |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)::Кафедра иностранных языков (ИЯСГТ) | ru |
local.description.firstpage | 161 | - |
local.description.lastpage | 169 | - |
local.filepath | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.611 | - |
local.identifier.bibrec | RU\TPU\network\15237 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18376 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\30921 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\31027 | - |
local.localtype | Доклад | ru |
local.volume | 215 | - |
local.conference.name | International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions | - |
local.conference.date | 2015 | - |
dc.identifier.doi | 10.1016/j.sbspro.2015.11.611 | - |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
dx.doi.org-10.1016-j.sbspro.2015.11.611.pdf | 186,36 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.