Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33667
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Nagel, Olga | en |
dc.contributor.author | Temnikova, Irina | en |
dc.contributor.author | Judith Wylie | en |
dc.contributor.author | Koksharova, Nataliya Faritovna | en |
dc.date.accessioned | 2016-11-21T04:50:50Z | - |
dc.date.available | 2016-11-21T04:50:50Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Functional Bilingualism: Definition and Ways of Assessment / O. V. Nagel [et al.] // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015) : International Conference, 9-11 June 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 213-224]. | en |
dc.identifier.uri | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33667 | - |
dc.description.abstract | The purpose of the article is to research an issue concerning the bilingual status of students majoring in English as a foreign language at Tomsk State University and similar universities. The authors focus on a brief description of types of bilingualism to define the category best suited to the EFL students and discuss the complementing uses of traditionally accepted (TOEFL+ etc.) and alternative language assessment procedures (The Peabody Picture Vocabulary Test) for the stated target group to assess their competence in international education and balanced cross-cultural communication. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Elsevier | en |
dc.relation.ispartof | Procedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015). — Amsterdam, 2015. | ru |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | двуязычие | ru |
dc.subject | английский язык | ru |
dc.subject | билингвизм | ru |
dc.subject | кросс-культурные коммуникации | ru |
dc.title | Functional Bilingualism: Definition and Ways of Assessment | en |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferencePaper | en |
dcterms.audience | Researches | en |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт природных ресурсов (ИПР)::Кафедра иностранных языков (ИЯПР) | ru |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)::Кафедра иностранных языков (ИЯСГТ) | ru |
local.description.firstpage | 213 | - |
local.description.lastpage | 224 | - |
local.filepath | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.625 | - |
local.identifier.bibrec | RU\TPU\network\15247 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18662 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18376 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\37203 | - |
local.localtype | Доклад | ru |
local.volume | 215 | - |
local.conference.name | International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions | - |
local.conference.date | 2015 | - |
dc.identifier.doi | 10.1016/j.sbspro.2015.11.625 | - |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
dx.doi.org-10.1016-j.sbspro.2015.11.625.pdf | 240,25 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.