Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33667
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorNagel, Olgaen
dc.contributor.authorTemnikova, Irinaen
dc.contributor.authorJudith Wylieen
dc.contributor.authorKoksharova, Nataliya Faritovnaen
dc.date.accessioned2016-11-21T04:50:50Z-
dc.date.available2016-11-21T04:50:50Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationFunctional Bilingualism: Definition and Ways of Assessment / O. V. Nagel [et al.] // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015) : International Conference, 9-11 June 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 213-224].en
dc.identifier.urihttp://earchive.tpu.ru/handle/11683/33667-
dc.description.abstractThe purpose of the article is to research an issue concerning the bilingual status of students majoring in English as a foreign language at Tomsk State University and similar universities. The authors focus on a brief description of types of bilingualism to define the category best suited to the EFL students and discuss the complementing uses of traditionally accepted (TOEFL+ etc.) and alternative language assessment procedures (The Peabody Picture Vocabulary Test) for the stated target group to assess their competence in international education and balanced cross-cultural communication.en
dc.language.isoenen
dc.publisherElsevieren
dc.relation.ispartofProcedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015). — Amsterdam, 2015.ru
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen
dc.subjectдвуязычиеru
dc.subjectанглийский языкru
dc.subjectбилингвизмru
dc.subjectкросс-культурные коммуникацииru
dc.titleFunctional Bilingualism: Definition and Ways of Assessmenten
dc.typeConference Paperen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersionen
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/conferencePaperen
dcterms.audienceResearchesen
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт природных ресурсов (ИПР)::Кафедра иностранных языков (ИЯПР)ru
local.departmentНациональный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)::Кафедра иностранных языков (ИЯСГТ)ru
local.description.firstpage213-
local.description.lastpage224-
local.filepathhttp://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2015.11.625-
local.identifier.bibrecRU\TPU\network\15247-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18662-
local.identifier.colkeyRU\TPU\col\18376-
local.identifier.perskeyRU\TPU\pers\37203-
local.localtypeДокладru
local.volume215-
local.conference.nameInternational Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions-
local.conference.date2015-
dc.identifier.doi10.1016/j.sbspro.2015.11.625-
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1016-j.sbspro.2015.11.625.pdf240,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.