Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/35411
Полная запись метаданных
Поле DC | Значение | Язык |
---|---|---|
dc.contributor.author | Cheremisina Harrer, Inna Aleksandrovna | en |
dc.contributor.author | Kachalov, Nikolay Aleksandrovich | en |
dc.contributor.author | Borodin, A. A. | en |
dc.contributor.author | Kachalova, O. I. | en |
dc.date.accessioned | 2016-12-16T03:18:16Z | - |
dc.date.available | 2016-12-16T03:18:16Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.citation | Sociocultural Component in the Content of Teaching Foreign Languages to Pre-school Children [Electronic resource] / I. A. Cheremisina Harrer [et al.] // Procedia - Social and Behavioral Sciences . — 2015 . — Vol. 166 : Proceedings of The International Conference on Research Paradigms Transformation in Social Sciences 2014 (RPTSS-2014), 16–18 October 2014, Tomsk, Russia . — [P. 344-350] . | en |
dc.identifier.uri | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/35411 | - |
dc.description.abstract | The paper is aimed at studying efficiency of learning languages by pre-school children. Different types of memory that are at high level of its development at this age promote children's abilities to acquire languages. Also psychologically, pre-school children are fit to develop speech and communication skills by using adequate materials and tasks. A set of criteria are evaluated to introduce socio-cultural content for promoting effective language learning. | en |
dc.language.iso | en | en |
dc.publisher | Elsevier | ru |
dc.relation.ispartof | Procedia - Social and Behavioral Sciences. Vol. 166: Proceedings of The International Conference on Research Paradigms Transformation in Social Sciences 2014 (RPTSS-2014), 16–18 October 2014, Tomsk, Russia, 2015. | en |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | en |
dc.subject | social culture | ru |
dc.subject | teaching a foreign language | ru |
dc.subject | pre-school age | ru |
dc.subject | иностранные языки | ru |
dc.subject | социальная культура | ru |
dc.subject | преподавание | ru |
dc.subject | дошкольный возраст | ru |
dc.title | Sociocultural Component in the Content of Teaching Foreign Languages to Pre-school Children | en |
dc.type | Conference Paper | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | en |
dc.type | info:eu-repo/semantics/conferencePaper | en |
dcterms.audience | Researches | en |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ)::Кафедра инженерного предпринимательства (ИП) | ru |
local.department | Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ)::Энергетический институт (ЭНИН)::Кафедра иностранных языков энергетического института (ИЯЭИ) | ru |
local.description.firstpage | 344 | - |
local.description.lastpage | 350 | - |
local.filepath | http://dx.doi.org/10.1016/j.sbspro.2014.12.534 | - |
local.identifier.bibrec | RU\TPU\network\3184 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18857 | - |
local.identifier.colkey | RU\TPU\col\18680 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\33553 | - |
local.identifier.perskey | RU\TPU\pers\33552 | - |
local.localtype | Доклад | ru |
local.volume | 16620142014 | - |
local.conference.name | International Conference on Research Paradigms Transformation in Social Sciences | - |
local.conference.date | 2014 | - |
dc.identifier.doi | 10.1016/j.sbspro.2014.12.534 | - |
Располагается в коллекциях: | Материалы конференций |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
dx.doi.org-10.1016-j.sbspro.2014.12.534.pdf | 274,88 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.