Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/39165
Title: Стратегия продвижения инновационного продукта ООО «Эгопласт»
Authors: Тимофеева, Нина Федоровна
metadata.dc.contributor.advisor: Галанина, Екатерина Владимировна
Keywords: инновации; инновационный продукт; маркетинг; полиэтиленовые трубы; стратегия продвижения; innovations; innovative product; marketing; polyethlene pipes; promotion strategy
Issue Date: 2017
Citation: Тимофеева Н. Ф. Стратегия продвижения инновационного продукта ООО «Эгопласт» : бакалаврская работа / Н. Ф. Тимофеева ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ), Кафедра инженерного предпринимательства (ИП) ; науч. рук. Е. В. Галанина. — Томск, 2017.
Abstract: В работе изучены особенности маркетинга инновационного продукта и проанализирована деятельность ООО "Эгопласт". На основании анализа разработана стратегии продвижения инновационного продукта ООО "Эгопласт".
In the paper, the features of marketing an innovative product are studied and the activity of Egoplast LLC is analyzed. Based on the analysis, a strategy for promoting the innovative product of Egoplast LLC was developed.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/39165
Appears in Collections:Выпускные квалификационные работы (ВКР)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TPU381226.pdf2,74 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.