Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/45567
Название: Social orientation of banks
Авторы: Babyshev, Vyacheslav
Ключевые слова: социальная ориентация; банки; финансовая эффективность; доходность; банковские услуги; персонал
Дата публикации: 2017
Издатель: Томский политехнический университет
Библиографическое описание: Babyshev V. Social orientation of banks / V. Babyshev // Journal of Economics and Social Sciences. — 2017. — № 11. — [6 p.].
Аннотация: The influence of the bank's orientation on clients and the quality of the services provided on the financial efficiency of the commercial institution (sales volume, profitability, cost reduction) was studied. The development of online banking and Internet banking is considered. The relationship between the profitability of the bank and the level of customercentricity is proved. World experience has been compared and generalized, and country specificity has been singled out in different regions of the world. The dependence between the degree of customer satisfaction and their subsequent loyalty to the bank was studied. Prospective directions of expansion of the market of banking services are outlined, and also changes in the psychology of the client that took place due to scientific and technological progress are noted. The basic directions of increase of efficiency of work of the bank personnel are allocated.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/45567
ISSN: 2312-2978
Располагается в коллекциях:Journal of Economics and Social Sciences

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
jess-60-250.pdf404,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.