Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64618
Title: Интегрированный предметно-языковой подход (CLIL): зарубежные практики
Other Titles: Content and language integrated learning (CLIL): foreign practice
Authors: Кудряшова, Александра Владимировна
Keywords: интегрированный подход; зарубежная практика; высшее образование; предметно-языковый подход; обучение; иностранные языки
Issue Date: 2020
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Кудряшова А. В. Интегрированный предметно-языковой подход (CLIL): зарубежные практики / А. В. Кудряшова // Современные технологии, экономика и образование : сборник материалов II Всероссийской научно-методической конференции, г. Томск, 2-4 сентября 2020 г. — Томск : Изд-во ТПУ, 2020. — [С. 287-288].
Abstract: The article overviews the world practices of implementing CLIL at different levels of education. The researcher aims to analyze specificities of CLIL in foreign countries and to summarize their experience.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64618
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2020-C128_p287-288.pdf179,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.