Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64618
Title: | Интегрированный предметно-языковой подход (CLIL): зарубежные практики |
Other Titles: | Content and language integrated learning (CLIL): foreign practice |
Authors: | Кудряшова, Александра Владимировна |
Keywords: | интегрированный подход; зарубежная практика; высшее образование; предметно-языковый подход; обучение; иностранные языки |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Томский политехнический университет |
Citation: | Кудряшова А. В. Интегрированный предметно-языковой подход (CLIL): зарубежные практики / А. В. Кудряшова // Современные технологии, экономика и образование : сборник материалов II Всероссийской научно-методической конференции, г. Томск, 2-4 сентября 2020 г. — Томск : Изд-во ТПУ, 2020. — [С. 287-288]. |
Abstract: | The article overviews the world practices of implementing CLIL at different levels of education. The researcher aims to analyze specificities of CLIL in foreign countries and to summarize their experience. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/64618 |
Appears in Collections: | Материалы конференций |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conference_tpu-2020-C128_p287-288.pdf | 179,61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.