Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/68329
Title: Использование компьютерного зрения в обучающих компьютерных играх
Other Titles: Using computer vision in educational computer games
Authors: Чурсин, Г. С.
metadata.dc.contributor.advisor: Семенов, Михаил Евгеньевич
Keywords: компьютерное зрение; обучающие игры; компьютерные игры; компьютерное зрение; игровые движки; тестирование
Issue Date: 2021
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Чурсин, Г. С. Использование компьютерного зрения в обучающих компьютерных играх / Г. С. Чурсин ; науч. рук. М. Е. Семенов // Перспективы развития фундаментальных наук : сборник научных трудов XVIII Международной конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, г. Томск, 27-30 апреля 2021 г. : в 7 т. — Томск : Изд-во ТПУ, 2021. — Т. 3 : Математика. — [С. 94-96].
Abstract: This article discusses the use of computer vision elements in an educational game developed with the Unity3D game engine. The game is aimed at teaching and developing the skills of the student. The article describes the method used for the tests, as well as the test results.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/68329
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2021-C21_V3_p94-96.pdf398 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.