Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/74224
Title: The integration of cross-professional skills into engineering curricula
Authors: Лобанов, В. В.
metadata.dc.contributor.advisor: Михайлова, Ольга Владимировна
Keywords: инженерное образование; цифровизация; бережливое производство; критическое мышление; engineering education; digitalization; eco thinking; problem-solving; lean production; critical thinking
Issue Date: 2022
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Лобанов, В. В. The integration of cross-professional skills into engineering curricula / В. В. Лобанов ; науч. рук. О. В. Михайлова // Лингвистические и культурологические аспекты современного инженерного образования : сборник материалов III Международной научно-практической конференции, Томск, 10-12 ноября 2022 г. — Томск : Изд-во ТПУ, 2022. — [С. 51-56].
Abstract: The paper focuses on the need to produce engineers fully trained in their professional domain and equipped with skills enabling them to meet the current global challenges. An overview of successful practices of implementing those skills throughout engineering university programs is presented.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/74224
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2022-C85_V1_p51-56.pdf701,09 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.