Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15273
Название: Implementing Blended Learning Technology in Higher Professional Education
Авторы: Matukhin, Dmitriy Leonidovich
Zhitkova, Elena
Ключевые слова: компьютеризация; образование; мотивация; психологическая готовность; смешанное обучение; компетентность
Дата публикации: 2015
Издатель: Elsevier
Библиографическое описание: Matukhin D. L. Implementing Blended Learning Technology in Higher Professional Education / D. L. Matukhin, E. Zhitkova // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 206 : Linguistic and Cultural Studies: Traditions and Innovations, LKTI : XVth International Conference, 9-11 November, 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 183-188].
Аннотация: The paper dwells on the learning outcomes of experimental implementing of blended learning technology in the English language teaching to engineering students of the Tomsk Polytechnic University. The aim of blended learning application is to enhance efficiency of the learning process by means of up-to-date highly-technological means of instruction. The author identified the level of information competency of engineering students, analyzed psychological readiness of engineering students to handle information and communication technologies, verified the efficiency of information and methodological support of blended learning in teaching foreign language to engineering students and performed the processing and analysis of the experimental data.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/15273
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
j.sbspro.2015.10.051.pdf306,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.