Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17185
Title: Маркетинговая стратегия компании British Petroleum в меняющейся бизнес-среде
Authors: Щекач, Е.
Keywords: маркетинговая стратегия; бизнес-среда; многонациональные компании; нефтегазодобывающие компании; корпорации
Issue Date: 2015
Citation: Щекач Е. Маркетинговая стратегия компании British Petroleum в меняющейся бизнес-среде / Е. Щекач // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов II Международной конференции, 19-22 мая 2015 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2015. — [С. 425-429].
Abstract: Changing environmental factors create new conditions for their operating, which often require considerable and serious changes in strategic decision-making and positioning of companies. Inflexible and rigid firms will cease to be competitive in the market every time changes occur. The aim of the present report is to identify the past and present changes in marketing strategy of British Petroleum, which have occurred under the pressure of environmental factors.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17185
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2015-C24-187.pdf380,03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.