Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17266
Title: | Внедрение электронного образование в учебные процессы: эффективность и достоинства |
Authors: | Стяжкин, М. С. |
Keywords: | электронное образование; учебный процесс; информационные технологии; IT-технологии; инновационная деятельность |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Стяжкин М. С. Внедрение электронного образование в учебные процессы: эффективность и достоинства / М. С. Стяжкин // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов II Международной конференции, 19-22 мая 2015 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2015. — [С. 768-770]. |
Abstract: | : In this article we will focus on the introduction of information technologies in education.The article raises a number of significant issues regarding the effective implementation of this type of educationin educational processes. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17266 |
Appears in Collections: | Материалы конференций |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conference_tpu-2015-C24-337.pdf | 537,48 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.