Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17272
Title: Динамическая модель управления индивидуальной траекторией обучения студента
Authors: Черняева, Н. В.
Keywords: динамическая модель; ФГОС; информационные технологии; профессиональные компетенции; компьютерные программы
Issue Date: 2015
Citation: Черняева Н. В. Динамическая модель управления индивидуальной траекторией обучения студента / Н. В. Черняева // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов II Международной конференции, 19-22 мая 2015 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2015. — [С. 786-788].
Abstract: A new method of controlling the learning trajectory has been developed. The article discusses problem statement and solution of determining student’s optimal individual educational trajectory as a dynamic model of learning trajectory control, which uses score assessment to construct a sequence of studied subjects.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17272
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File SizeFormat 
conference_tpu-2015-C24-346.pdf539,02 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.