Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17272
Title: | Динамическая модель управления индивидуальной траекторией обучения студента |
Authors: | Черняева, Н. В. |
Keywords: | динамическая модель; ФГОС; информационные технологии; профессиональные компетенции; компьютерные программы |
Issue Date: | 2015 |
Citation: | Черняева Н. В. Динамическая модель управления индивидуальной траекторией обучения студента / Н. В. Черняева // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов II Международной конференции, 19-22 мая 2015 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2015. — [С. 786-788]. |
Abstract: | A new method of controlling the learning trajectory has been developed. The article discusses problem statement and solution of determining student’s optimal individual educational trajectory as a dynamic model of learning trajectory control, which uses score assessment to construct a sequence of studied subjects. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17272 |
Appears in Collections: | Материалы конференций |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conference_tpu-2015-C24-346.pdf | 539,02 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.