Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17330
Title: Информационная система учета и мониторинга этапов выполнения работ на оказание рекламных услуг агентства
Authors: Осиненко, Н. В.
Keywords: информационная система; мониторинг; рекламные услуги; рекламные агентства; рекламный продукт
Issue Date: 2015
Citation: Осиненко Н. В. Информационная система учета и мониторинга этапов выполнения работ на оказание рекламных услуг агентства / Н. В. Осиненко // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов II Международной конференции, 19-22 мая 2015 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2015. — [С. 185-187].
Abstract: This article discusses the importance of an advertising agency as a driver of sales and promotion of products on the market, proposed the idea of creating information system for recording contracts and monitoring stages of work on the provision of advertising agency services. As an application development environment has been chosen software platform 1C: Enterprise 8.2.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/17330
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2015-C24-081.pdf353,83 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.