Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18613
Title: Применение информационных технологий в маркетинговой деятельности
Authors: Елисеева, В. В.
Могильницкая, Галина Олеговна
Keywords: информационные технологии; маркетинговая деятельность; интернет-маркетинг; электронная коммерция; электронный бизнес
Issue Date: 2014
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Елисеева В. В. Применение информационных технологий в маркетинговой деятельности / В. В. Елисеева, Г. О. Могильницкая // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов Международной конференции с международным участием , 29 апреля - 2 мая 2014 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — Ч. 2. — [С. 130-132].
Abstract: Information technology changes the basis of the traditional economy. The main function of on-line marketing is study of demand, pricing issues, advertising, sales promotion, product mix planning. E-commerce is one way to realization of e-business and main technologies are EDI, Internet, e-mail.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18613
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2014-C24-V2-054.pdf100,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.