Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18632
Title: Понятие продвижения товара и анализ существующих методов
Authors: Бужеева, Ю. Т.
Keywords: электронные ресурсы; продвижение; товары; анализ; потребительские товары; рынок; реклама; продажи
Issue Date: 2014
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Бужеева Ю. Т. Понятие продвижения товара и анализ существующих методов / Ю. Т. Бужеева // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов Международной конференции с международным участием , 29 апреля - 2 мая 2014 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — Ч. 2. — [С. 189-191].
Abstract: Work is devoted to types of goods promotion consumer goods on the market. The main attention is paid to the study advertising and sales promotion. Presented classification and exhaustive description of all existing facilities sales promotion: 1) trade, personal selling, and 2) using advertising media, and 3) promotion.4) sponsorship.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18632
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2014-C24-V2-073.pdf123,54 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.