Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18763
Title: Информационные технологии в формировании и оценке имиджа организации
Authors: Маклакова, Т. Г.
Могильницкая, Галина Олеговна
Keywords: информационные технологии; имидж; имиджевый подход; организации
Issue Date: 2014
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Маклакова Т. Г. Информационные технологии в формировании и оценке имиджа организации / Т. Г. Маклакова, Г. О. Могильницкая // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов Международной конференции с международным участием , 29 апреля - 2 мая 2014 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — Ч. 2. — [С. 14-16].
Abstract: This article is devoted the development of information technologies in marketing, particularly in the process of forming the image of the organization. It describes the main ways to use modern technologies such as specialized software programs, internet, tv, etc.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/18763
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2014-C24-V2-006.pdf111,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.