Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21059
Title: Бенчмаркинг как направление стратегического маркетинга
Authors: Смирнова, Татьяна Владимировна
Keywords: бенчмаркинг; стратегический маркетинг
Issue Date: 2014
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Смирнова Т. В. Бенчмаркинг как направление стратегического маркетинга / Т. В. Смирнова // Проблемы управления рыночной экономикой : межрегиональный сборник научных трудов. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — Ч. 1. — [С. 56-58].
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21059
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2013-C53-013.pdf125,79 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.