Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21671
Title: The development of advertising technology
Authors: Sharaeva, M. M.
Шараева, М. М.
Keywords: electronic resource; technology; development; group work; create; brainstorming; Advertisement
Issue Date: 2014
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Sharaeva M. M. The development of advertising technology / M. M. Sharaeva ; sci. adv. O. B. Stupnikova // Journal of Economics and Social Sciences. — 2014. — № 5. — [2 p.].
Abstract: The article investigates the development of advertising technologies. Brainstorming is one of the examples that can help to create new modern ideas.
Статья исследует развитие рекламных технологий. Мозговой штурм является примером, который может помочь в создании новых современных идей.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21671
ISSN: 2312-2978
Appears in Collections:Journal of Economics and Social Sciences

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
jess-8-90.pdf222,61 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.