Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21795
Title: Definition of strategic management
Authors: Chumyakina, T. A.
Чумякина, Т. А.
Keywords: electronic resource; competitive advantage; strategic objectives; competition; Strategic management
Issue Date: 2014
Publisher: Томский политехнический университет
Citation: Chumyakina T. A. Definition of strategic management / T. A. Chumyakina ; sci. adv. Yu. A. Nikitina ; lang. adv. Yu. A. Zeremskaya // Journal of Economics and Social Sciences. — 2014. — № 4. — [2 p.].
Abstract: This article describes the major issues of strategic management. Basic steps that any company need to pass to survive in a competitive environment are examined. Article specifies the essence of the basic methods of modern management. Specific examples are also described in this article.
Данная статья рассматривает основные вопросы стратегического менеджмента. Раскрывает сущность инструментов и методик современного менеджмента. Описывает методы, которым необходимо следовать любой компании, чтобы выжить в конкурентной среде.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/21795
ISSN: 2312-2978
Appears in Collections:Journal of Economics and Social Sciences

Files in This Item:
File SizeFormat 
jess-6-72.pdf191,4 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.