Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25675
Title: Проектно-организованное и практико-ориентированное обучение на базе интеграции вузовской и академической науки в соответствии с концепцией CDIO
Other Titles: Project study and practice-centered education based on integration of high school and academic study according to CDIO
Authors: Овечкин, Борис Борисович
Васильева, Инесса Эдвиновна
Keywords: проектно-организованное обучение; практико-ориентированное обучение; интеграция; вузовская наука; академическая наука; CDIO; образование
Issue Date: 2014
Citation: Овечкин Б. Б. Проектно-организованное и практико-ориентированное обучение на базе интеграции вузовской и академической науки в соответствии с концепцией CDIO / Б. Б. Овечкин, И. Э. Васильева // Уровневая подготовка специалистов: электронное обучение и открытые образовательные ресурсы : сборник трудов I Всероссийской научно-методической конференции, 20-21 марта 2014 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — [С. 343-346].
Abstract: One of the main conditions of achievement in education is a policy of HR allocation and promotion in educational field. It is necessary to have the opportunities of negotiation about educational problems, ways of solutions according to CDIO and innovative demands in economy for representatives of universities, academic institutions, industry, business and government. It helps to teach the specialists of high international level according to the demands of the 21st century.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25675
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2014-C09-143.pdf385,51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.