Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25769
Title: Перспективы использования смешанного обучения (blended learning) в рамках курса "английский для академических целей" для магистрантов и аспирантов ТПУ
Other Titles: The prospects for blended learning in teaching English for academic purposes to TPU master's and postgraduate students
Authors: Кокшарова, Наталья Фаритовна
Keywords: Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ) ((2009- )); смешанное обучение; английский язык; магистранты; аспиранты; коммуникативная компетентность; профессиональная компетентность; парадигмы
Issue Date: 2014
Citation: Кокшарова Н. Ф. Перспективы использования смешанного обучения (blended learning) в рамках курса "английский для академических целей" для магистрантов и аспирантов ТПУ / Н. Ф. Кокшарова // Уровневая подготовка специалистов: электронное обучение и открытые образовательные ресурсы : сборник трудов I Всероссийской научно-методической конференции, 20-21 марта 2014 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — [С. 199-201].
Abstract: The article covers the issue of blended learning advantages in teaching English for academic purposes (EAP) within Master's and Postgraduate's programmes. The course is aimed at developing students communicative and professional competences, which will contribute to their high performance and active participation in scientific conferences and academic mobility. Blended learning is chosen as a new perspective model of teaching EAP which satisfies the demands of present day educational paradigm being more flexible, productive and cost efficient.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25769
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2014-C09-080.pdf320,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.