Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25772
Title: Электронная платформа MOODLE как средство организации самостоятельной работы студентов при обучении иностранному языку
Other Titles: Electronic platform MOODLE as means of students’ self-study organisationuse for foreign language teaching
Authors: Плеханова, Марина Викторовна
Keywords: Moodle; самостоятельные работы; студенты; обучение; иностранные языки; электронные платформы
Issue Date: 2014
Citation: Плеханова М. В. Электронная платформа MOODLE как средство организации самостоятельной работы студентов при обучении иностранному языку / М. В. Плеханова // Уровневая подготовка специалистов: электронное обучение и открытые образовательные ресурсы : сборник трудов I Всероссийской научно-методической конференции, 20-21 марта 2014 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — [С. 207-209].
Abstract: The author considers the electronic platform Moodle as means of students’ self-study organization use for foreign language teaching, analyzes the information, communication, diagnostic functions of the platform and the structure of the bleanded-learning cource.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25772
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File SizeFormat 
conference_tpu-2014-C09-084.pdf377,15 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.