Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25772
Title: | Электронная платформа MOODLE как средство организации самостоятельной работы студентов при обучении иностранному языку |
Other Titles: | Electronic platform MOODLE as means of students’ self-study organisationuse for foreign language teaching |
Authors: | Плеханова, Марина Викторовна |
Keywords: | Moodle; самостоятельные работы; студенты; обучение; иностранные языки; электронные платформы |
Issue Date: | 2014 |
Citation: | Плеханова М. В. Электронная платформа MOODLE как средство организации самостоятельной работы студентов при обучении иностранному языку / М. В. Плеханова // Уровневая подготовка специалистов: электронное обучение и открытые образовательные ресурсы : сборник трудов I Всероссийской научно-методической конференции, 20-21 марта 2014 г., Томск. — Томск : Изд-во ТПУ, 2014. — [С. 207-209]. |
Abstract: | The author considers the electronic platform Moodle as means of students’ self-study organization use for foreign language teaching, analyzes the information, communication, diagnostic functions of the platform and the structure of the bleanded-learning cource. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/25772 |
Appears in Collections: | Материалы конференций |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conference_tpu-2014-C09-084.pdf | 377,15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.