Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/30338
Title: Управление ассортиментом услуг рекламного агентства
Authors: Нгуен, Сергей Тоанович
metadata.dc.contributor.advisor: Древаль, Анатолий Николаевич
Keywords: ассортимент; управление; спектр услуг; ООО «Система»; рекламная компания; range; control; range of services; ООО «Система»; advertising company
Issue Date: 2016
Citation: Нгуен С. Т. Управление ассортиментом услуг рекламного агентства : дипломный проект / С. Т. Нгуен ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Институт социально-гуманитарных технологий (ИСГТ), Кафедра инженерного предпринимательства (ИП) ; науч. рук. А. Н. Древаль. — Томск, 2016.
Abstract: Выпускная квалификационная работа 72 страниц, 12 таблиц, 50 источников. Ключевые слова: ассортимент, управление, спектр услуг, кризис в организации, рекламная компания, ООО «Система». Объектом исследования является рекламные услуги в период кризиса. Предметом исследования является управление ассортиментом рекламных услуг в период кризиса на примере рекламного агентства «Система» .Цель работы – разработать рекомендации по расширению спектра рекламных услуг в период кризиса в целях повышения конкурентоспособности предприятия на примере рекламного агентства ООО «Система» . Актуальность работы вызвана тем, что в настоящее время существует очень мало научных трудов, объёмно исследующих вопросы современной рекламы в организации. В процессе исследования проводились теоретическое исследование
Final qualifying work is 72 pages, 12 tables, 50 sources. Keywords: assortment, management, service and the crisis in the organization, Advertising Co., Ltd. "System". The object of this study is to advertising services in times of crisis. The subject of research is the management of a variety of advertising services in times of crisis as an example of advertising agency "System" .target work - to develop recommendations for expanding the range of advertising services in times of crisis in order to increase competitiveness of the enterprise on an example of the advertising agency of "System". Relevance of the work due to the fact that currently there are very few scientific papers, volumetric exploring modern advertising issues in the organization. The study carried out theoretical researc
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/30338
Appears in Collections:ВКР

Files in This Item:
File SizeFormat 
TPU210091.pdf1,68 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.