Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31456
Title: "Ютэйр" и "Трансаэро": ответ на кризис
Other Titles: “Utair” and “Transaero”: the response to the crisis
Authors: Кучкартаева, А. Т.
Каз, Михаил Семёнович
Keywords: электронные ресурсы; авиакомпании; пассажирские перевозки; экономическая эффективность; конкурентоспособность; административно-управленческий персонал
Issue Date: 2016
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Кучкартаева А. Т. "Ютэйр" и "Трансаэро": ответ на кризис / А. Т. Кучкартаева, М. С. Каз // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов III Международной научной конференции, 23-26 мая 2016 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2016. — Ч. 2. — [С. 150-153].
Abstract: The actions of domestic airlines that allowed them to increase passenger flow artificially are viewed. The strategies applied by the airlines “Transaero” and “UTair” in the crisis period are compared using the model calculations. The performance improvement program which was successfully applied by the airline “UTair” is described.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31456
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2016-C24_V2_p150-153.pdf402,18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.