Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31497
Title: Использование маркетинговых стратегий в интернет-пространстве
Other Titles: Use marketing strategy in the intrnet space
Authors: Лавренов, Р. С.
Keywords: электронные ресурсы; Интернет; интернет-маркетинг; интернет-пространство; контекстная реклама; маркетинг
Issue Date: 2016
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Лавренов Р. С. Использование маркетинговых стратегий в интернет-пространстве / Р. С. Лавренов // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов III Международной научной конференции, 23-26 мая 2016 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2016. — Ч. 2. — [С. 380-383].
Abstract: This article deals with the theory and practice of modern methods of promotion products by industrial. The features of the concept of marketing in the Internet space and theiradvantages.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31497
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2016-C24_V2_p380-383.pdf420,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.