Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31540
Title: Инновационные потребительские компетенции и социальное благополучие
Other Titles: Consumers innovative competences and the social well-being
Authors: Жиронкин, Сергей Александрович
Гасанов, Магеррам Али оглы
Цубрович, Я. А.
Keywords: электронные ресурсы; инновации; потребительское поведение; компетенции; социальное благополучие; интеллектуальный капитал
Issue Date: 2016
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Жиронкин С. А. Инновационные потребительские компетенции и социальное благополучие / С. А. Жиронкин, М. А. Гасанов, Я. А. Цубрович // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов III Международной научной конференции, 23-26 мая 2016 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2016. — Ч. 2. — [С. 585-588].
Abstract: The democratization of the economic system, advancement of a human as the aim of economic development, freedom of choice and greater respect for human rights, of the Lich is a global trend. At the same time, it is one of the quality principles of macroeconomic development in innovative style. Development of competence of consumers innovation behavior is one of the accelerators of innovation development of the economy.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31540
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2016-C24_V2_p585-588.pdf399,76 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.