Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31631
Title: Информационные технологии в создании рекламного ролика
Other Titles: Information technologies in creation of advertising video
Authors: Давыдова, Евгения Михайловна
Казакова, Т. Д.
Шешукова, Ю. С.
Keywords: электронные ресурсы; информационные технологии; видеокамеры; редактирование; реклама; технические средства
Issue Date: 2016
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Давыдова Е. М. Информационные технологии в создании рекламного ролика / Е. М. Давыдова, Т. Д. Казакова, Ю. С. Шешукова // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов III Международной научной конференции, 23-26 мая 2016 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2016. — Ч. 1. — [С. 528-530].
Abstract: The article discusses the possibility of information technology and technical means for the creation of a advertising video (as an example of social advertising). The conclusion about, which tool is most suitable for the creation of social advertising, aimed at young people.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31631
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2016-C24_V1_p528-530.pdf331,07 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.