Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33247
Title: Сравнение технологий построения 3D сцен: OpenGL И Direct3D
Authors: Гусева, В. С.
Дёмин, Антон Юрьевич
metadata.dc.contributor.advisor: Дёмин, Антон Юрьевич
Keywords: электронные ресурсы; трехмерная графика; программирование; Microsoft; платформы; мультимедийные приложения
Issue Date: 2016
Citation: Гусева В. С. Сравнение технологий построения 3D сцен: OpenGL И Direct3D / В. С. Гусева, А. Ю. Дёмин ; науч. рук. А. Ю. Дёмин // Технологии Microsoft в теории и практике программирования : сборник трудов XIII Всероссийской научно-практической конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, г.Томск, 22-23 марта 2016 г. — Томск : Изд-во ТПУ, 2016. — [С. 131-132].
Abstract: This article is devoted to discussion of merits and demerits of graphic libraries: OpenGL and Direct3D. On the basis of the analysis the conclusion about use of data of libraries in different applied areas is drawn.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33247
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File SizeFormat 
conference_tpu-2016-C28_p132-133.pdf675,37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.