Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33247
Title: | Сравнение технологий построения 3D сцен: OpenGL И Direct3D |
Authors: | Гусева, В. С. Дёмин, Антон Юрьевич |
metadata.dc.contributor.advisor: | Дёмин, Антон Юрьевич |
Keywords: | электронные ресурсы; трехмерная графика; программирование; Microsoft; платформы; мультимедийные приложения |
Issue Date: | 2016 |
Citation: | Гусева В. С. Сравнение технологий построения 3D сцен: OpenGL И Direct3D / В. С. Гусева, А. Ю. Дёмин ; науч. рук. А. Ю. Дёмин // Технологии Microsoft в теории и практике программирования : сборник трудов XIII Всероссийской научно-практической конференции студентов, аспирантов и молодых ученых, г.Томск, 22-23 марта 2016 г. — Томск : Изд-во ТПУ, 2016. — [С. 131-132]. |
Abstract: | This article is devoted to discussion of merits and demerits of graphic libraries: OpenGL and Direct3D. On the basis of the analysis the conclusion about use of data of libraries in different applied areas is drawn. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33247 |
Appears in Collections: | Материалы конференций |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
conference_tpu-2016-C28_p132-133.pdf | 675,37 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.