Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33657
Название: Instructional Design of Foreign Language Blended Courses
Авторы: Prochorets (Prokhorets), Elena Konstantinowna
Plekhanova, Marina Viktorovna
Scherbinina, Nina
Ключевые слова: дизайн; иностранные языки; виртуальная среда; образовательные процессы; смешанное обучение
Дата публикации: 2015
Издатель: Elsevier
Библиографическое описание: Prochorets (Prokhorets) E. K. Instructional Design of Foreign Language Blended Courses / E. K. Prochorets (Prokhorets), M. V. Plekhanova, N. G. Scherbinina // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015) : International Conference, 9-11 June 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 161-169].
Аннотация: The article deals with different models of virtual environment integration in the educational process, including those in the National Research Tomsk Polytechnic University. The paper focuses on the motivational reflective model of electronic course design for foreign language teaching purposes. The authors describe the specifics of the five stages / structural elements of the model, evaluate evidence from experimental research, and offer a time-plan for foreign language five-stages-courses in blended learning.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33657
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1016-j.sbspro.2015.11.611.pdf186,36 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.