Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33667
Название: Functional Bilingualism: Definition and Ways of Assessment
Авторы: Nagel, Olga
Temnikova, Irina
Judith Wylie
Koksharova, Nataliya Faritovna
Ключевые слова: двуязычие; английский язык; билингвизм; кросс-культурные коммуникации
Дата публикации: 2015
Издатель: Elsevier
Библиографическое описание: Functional Bilingualism: Definition and Ways of Assessment / O. V. Nagel [et al.] // Procedia - Social and Behavioral Sciences. — 2015. — Vol. 215 : International Education and Cross-Cultural Communication, Problems and Solutions, (IECC 2015) : International Conference, 9-11 June 2015, Tomsk, Russia : [proceedings]. — [P. 213-224].
Аннотация: The purpose of the article is to research an issue concerning the bilingual status of students majoring in English as a foreign language at Tomsk State University and similar universities. The authors focus on a brief description of types of bilingualism to define the category best suited to the EFL students and discuss the complementing uses of traditionally accepted (TOEFL+ etc.) and alternative language assessment procedures (The Peabody Picture Vocabulary Test) for the stated target group to assess their competence in international education and balanced cross-cultural communication.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/33667
Располагается в коллекциях:Материалы конференций

Файлы этого ресурса:
Файл РазмерФормат 
dx.doi.org-10.1016-j.sbspro.2015.11.625.pdf240,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.