Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/40555
Title: | Методика развития умений аудирования студентов неязыкового вуза в условиях смешанного обучения (английский язык). |
Authors: | Евсеева, Арина Михайловна |
metadata.dc.contributor.advisor: | Ростовцева, Вероника Михайловна |
Keywords: | психолингвистические механизмы; методика обучения аудированию; смешанное обучение; педагогические условия; электронная обучающая среда; psycholinguistic mechanisms; listening skills development; blended learning; pedagogical conditions; e-learning platform |
Issue Date: | 2017 |
Citation: | Евсеева А. М. Методика развития умений аудирования студентов неязыкового вуза в условиях смешанного обучения (английский язык). : научный доклад / А. М. Евсеева ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Управление магистратуры, аспирантуры и докторантуры (УМАД), Отдел аспирантуры и докторантуры (ОАиД) ; науч. рук. В. М. Ростовцева. — Томск, 2017. |
Abstract: | Научно-квалификационная работа посвящена проблеме развития умений аудирования студентов неязыкового вуза в условиях смешанного обучения. Представлен процесс разработки методики развития умений аудирования, предложен алгоритм ее реализации, охарактеризован специально созданный комплекс упражнений в электронной обучаюшей среде LMS Moodle. The qualifying research paper considers the issue of developing students’ listening skills in a non-linguistic university within a blended learning environment. Methodology for developing listening skills is presented and algorithm of its implementation is proposed. The paper describes a complex of special tasks developed for LMS Moodle e-learning platform. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/40555 |
Appears in Collections: | Научные доклады |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TPU408867.pdf | 148,03 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.