Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/47653
Title: Конкурентоспособность фирм в условиях рыночной экономики
Authors: Пак, Алина Владимировна
metadata.dc.contributor.advisor: Якимова, Татьяна Борисовна
Keywords: конкурентоспособность; рынок рекламных услуг; потребители; маркетинг; интернет магазин; competitiveness; market of advertising services; consumers; marketing; online shop
Issue Date: 2018
Citation: Пак А. В. Конкурентоспособность фирм в условиях рыночной экономики : бакалаврская работа / А. В. Пак ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Школа базовой инженерной подготовки (ШБИП), Отделение социально-гуманитарных наук (ОСГН) ; науч. рук. Т. Б. Якимова. — Томск, 2018.
Abstract: Анализ эффективности организации коммерческой деятельности предприятия и оценка конкурентоспособности фирмы. Исследование и разработка системы повышения конкурентоспособности предприятия рынка рекламных услуг.
Analysis of the effectiveness of the organization of commercial activities of the enterprise and evaluation of the firm's competitiveness. Research and development of a system for increasing the competitiveness of a service enterprise.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/47653
Appears in Collections:ВКР

Files in This Item:
File SizeFormat 
TPU541269.pdf1,42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.