Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/48463
Title: Развитие системы маркетинга на предприятии Вьетнама
Authors: Нгуен, Тхи Тхань Тхюй
metadata.dc.contributor.advisor: Фангманн, Галина Олеговна
Keywords: система маркетинга; конкурентная среда; запросы клиентов; продвижение; рынок; marketing system; competitive environment; customer requests; promotion; market
Issue Date: 2018
Citation: Нгуен Т. Развитие системы маркетинга на предприятии Вьетнама : магистерская диссертация / Т. Нгуен ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Школа инженерного предпринимательства (ШИП), Отделение социально-гуманитарных наук (ОСГН) ; науч. рук. Г. О. Фангманн. — Томск, 2018.
Abstract: Объектом диссертационного исследования является развитие системы маркетинга в гостинице "Река Да Тханг Лонг". Предмет исследования – совокупность организационных, экономических отношений, которые возникают в процессе реализации, развития и совершенствования деятельности организации в области системы маркетинга. Целью исследования является оценка потенциала рынка и разработка системы маркетинга гостиничного предприятия во Вьетнаме. В процессе исследования были рассмотрены теоретические материалы, отражающие ключевые понятия концепции маркетинга, а также исследованы проблемы применения системы маркетинга на предприятиях Вьетнама. В результате исследования были разработаны рекомендации по развитию системы маркетинга гостиницы "Река Да Тханг Лонг".
The object of the dissertation research is the development of the marketing system in the hotel "Song Da Thang Long". The subject of the research is a set of organizational, economic relations that arise in the process of implementation, development and improvement of the organization's activities in the field of marketing. The purpose of the study is to assess the market potential and develop a marketing system for a hotel company in Vietnam. During the research, theoretical materials reflecting the key concepts of the marketing concept were examined, as well as the problems of applying the marketing system at Vietnamese enterprises. As a result of the research, recommendations were developed for the development of the marketing system of the hotel "Song Da Thang Long".
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/48463
Appears in Collections:Магистерские диссертации

Files in This Item:
File SizeFormat 
TPU560101.pdf1,97 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.