Please use this identifier to cite or link to this item: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31507
Title: Инновационный маркетинг. Понятие и функции
Other Titles: Innovative marketing. The concept and function
Authors: Ковалев, А. И.
Keywords: электронные ресурсы; инновации; маркетинг; инновационный маркетинг; информационные технологии; эффективность
Issue Date: 2016
Publisher: Изд-во ТПУ
Citation: Ковалев А. И. Инновационный маркетинг. Понятие и функции / А. И. Ковалев // Информационные технологии в науке, управлении, социальной сфере и медицине : сборник научных трудов III Международной научной конференции, 23-26 мая 2016 г., Томск : в 2 ч. — Томск : Изд-во ТПУ, 2016. — Ч. 2. — [С. 429-431].
Abstract: This article is theoretical in nature. Any development of innovation begins with the development of creative ideas that will is the starting point for innovation Innovative marketing is aimed at the efficient introduction of these new ideas.
URI: http://earchive.tpu.ru/handle/11683/31507
Appears in Collections:Материалы конференций

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
conference_tpu-2016-C24_V2_p429-431.pdf413,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.