Please use this identifier to cite or link to this item:
http://earchive.tpu.ru/handle/11683/53889
Title: | Управление конкурентоспособностью услуг предприятия гостиничного бизнеса |
Authors: | Фоменко, Ольга Юрьевна |
metadata.dc.contributor.advisor: | Спицын, Владислав Владимирович |
Keywords: | конкурентоспособность; управление; управление конкурентоспособностью услуг; методы управления конкурентоспособностью; факторы конкурентоспособности услуг; competitiveness; management; management of competitiveness of services; methods of competitiveness management; factors of competitiveness of services |
Issue Date: | 2019 |
Citation: | Фоменко О. Ю. Управление конкурентоспособностью услуг предприятия гостиничного бизнеса : бакалаврская работа / О. Ю. Фоменко ; Национальный исследовательский Томский политехнический университет (ТПУ), Школа инженерного предпринимательства (ШИП), Школа инженерного предпринимательства (ШИП) ; науч. рук. В. В. Спицын. — Томск, 2019. |
Abstract: | Объект исследования: пансионат "Олтин олма"
Цель работы: совершенствование управления конкурентоспособностью услуг.
В процессе исследования: проведен анализ конкурентоспособности услуг.
В результате исследования: разработан проект по совершенствованию управления конкурентоспособностью услуг.
Область применения: рекомендации в качестве методической основы при планировании и прогнозировании.
Экономическая значимость работы: повышение эффективности управления конкурентоспособностью услуг.
В будущем планируется: внедрить проект повышения конкурентоспособности услуг на предприятии гостиничного хозяйства. Object of study: the boarding house "Oltin OLMA" The purpose of the work: improving the management of competitiveness of services. In the process of research: the analysis of the competitiveness of services. As a result of the study: a project to improve the management of competitiveness of services. Scope: recommendations as a methodological basis for planning and forecasting. Economic significance of the work: improving the efficiency of management of competitiveness of services. In the future, it is planned to introduce a project to improve the competitiveness of services in the hotel business. |
URI: | http://earchive.tpu.ru/handle/11683/53889 |
Appears in Collections: | Выпускные квалификационные работы (ВКР) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
TPU714111.pdf | 1,69 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.